Aan alles komt een eind

21 februari 2017 - Amsterdam, Nederland

Aan alles komt een eind.

We vinden het jammer dat er een einde is gekomen aan een mooie reis waar we enorm van genoten hebben. Waar kan je beter je laatste halte hebben en een weekje ontspannen dan op de Malediven. Daar wil ik maar 1 ding over kwijt: iedere foto die we ooit gezien hebben van deze plek is echt. Een idilisch plekje om een mooie reis te eindigen. Helaas kwam er ook aan een mooi leven te vroeg een einde.

Vorige week heeft de vogelbuurt afscheid genomen van een prachtige 19-jarige jongen genaamd Anis. Zijn leven kwam onverwachts tot een eind. Een jongen die we goed kenden en iedereen altijd groette die door de buurt liep. Voor iedereen die hem kende en van hem houd begint nu een tijd van enorm verdriet en afscheid nemen. Voor de ouders een bittere strijd van een kind verliezen dat levenslang van hun blijft. Aan hun verdriet komt geen eind.
We wensen de ouders van Anis heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en we weten zeker dat ze met de liefde voor Anis en hun andere kinderen samen de kracht vinden om door te gaan. Inna lillahi wa inna illahyi raji'oen. Moge Allah hem een mooi plekje in het Paradijs schenken. Moge Allah al zijn naasten veel sbar schenken.

As we speak zijn we geland in Amsterdam.
Home. Waar onze ouders ons het liefst zien...

Somia en Abdelhak

1. Paulien hilhorst:
    22 februari 2017
    Mooi geschreven, ik heb genoten van jullie reisverhalen en ik kreeg er kippenvel van dat jullie Anis kenden, ik heb hier natuurlijk het verhaal gehoord en gezien, en jullie worden niet gespaard op je verre reis, op de hoogte van bijna alles, door de sociale media. Als je die drie, vier(?) maanden terugkijkt dat jullie zijn weggeweest is er een heleboel veranderd in de wereld... wonderlijk he? Maar jullie hebben een dijk van een reis gemaakt en dat is veel waard.